Kokie yra geriausi būdai naudoti kompiuterines technologijas klasėje, norint pagerinti mokinių pasiekimus?

Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) ir Tarptautinio moksleivių vertinimo programa PISA (Program for International Student Assessment) paskelbė naują ataskaitą „Moksleiviai, kompiuteriai, ir mokymasis: kuriant tarpusavio ryšį“ (Students, Computers, and Learning: Making the Connection). Tai pirmoji tokio pobūdžio studija, kuri kaupia ir tiria svarbių šiuolaikinių problemų, susijusių su technologijų panaudojimu švietimui, statistinius duomenis.

IKTAtaskaita grindžiama nauja PISA 2012 duomenų analize ir įvertinimu. Aptariamos skirtingos moksleivių galimybės gauti ir naudoti informacines ir kompiuterines technologijas, atsižvelgiant į jų socialinę ir ekonominę padėtį, lytį, gyvenamą vietą, mokyklą.

Gana nelauktos ataskaitos išvados – informacinių ir kompiuterinių technologijų (IKT) plėtra mokyklų sistemose nebūtinai pagerino mokinių pasiekimus skaitymo, matematikos ir mokslų; taip pat nebuvo akivaizdu, kad tai sumažino atotrūkį tarp socialiai remtinų ir pasiturinčių moksleivių.

Naujoje ataskaitoje pabrėžiama, kad intensyvus mokytojo ir mokinio bendradarbiavimas gali padėti pritaikyti IKT klasėje.

Publikacijų serijos „Global Search for Education“ autorė C. M. Rubin kalbėjosi su EBPO tyrimo autoriumi Francesco Avvisati apie IKT taikymų problemas, kuris taip pat pasidalino patarimais mokytojams ir tėvams, susirūpinusiems dėl technologijų ateities švietimo sistemoje ir papasakojo, kokios IKT naudojimo švietimo procese taktikos pasiteisino klasėse ir namuose.

http://www.cmrubinworld.com/the-global-search-for-education-can-tech-help-students-learn

 

 

 

Palikti atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.