Atrodo, kad žaidimus kuriančios studijos ir programavimo entuziastai netrukus gali turėti naują įrankį, kuris labai pagreitintų žaidimų kūrimą ir leistų eksperimentuoti bei kurti žaidimų prototipus negaištant tam daug laiko.
Tai Džordžijos technologijos instituto (Georgia Institute of Technology, JAV) mokslininkų pasiekimas.
Jų sukurta dirbtinio intelekto sistema, peržiūrėjusi mažiau nei dvi minutes žaidimo vaizdo įrašo sukūrė savo programą, veikiančią beveik taip pat, kaip ir šis žaidimas, ir galinčią prognozuoti būsimus įvykius, tokius, kaip, pavyzdžiui, kokį kelią rinksis personažas ar kaip gali reaguoti priešai.
Tai žaidimo „Mega Man“ vaizdo epizodas.
Parodžius jį dirbtinio intelekto sistemai, ji sukūrė vadinamąjį žaidimo variklį (game engine) – programinę įrangą, valdančią jo veikėjų veiksmus ir kuriančią aplinkos vaizdus.
Čia – dirbtinio intelekto darbo rezultatas: pagal jo sukurtą programą gaunasi toks žaidimo vaizdas. Nežiūrint kai kurių klaidų, tokių kaip „Mega Man“ herojaus išnykimas kai kuriuose kadruose, ne toks sklandus atramų, ant kurių nusileidžia žaidimo veikėjas, vaizdas, atkurtas žaidimo epizodas yra pakankamai panašus į originalą.
Iliustracijos: Georgia Institute of Technology
Originalus žaidimo „Super Mario Bros“ žaidimo vaizdas.
O čia – dirbtinio intelektoo sukurtas žaidimas, peržiūrėjus trumpą „Super Mario“ epizodą.
Naudojamas metodas remiasi palyginti paprastu paieškos algoritmu, kuris ieško galimų taisyklių rinkinių, kurie gali geriausiai numatyti, kaip keičiasi nuoseklių kadrų vaizdai. Atrodo, tai yra pirmasis mėginimas panaudoti dirbtinį intelektą, norint sukurti žaidimą, naudojantis tik žaidimo filmuota medžiaga ir visiškai neturint informacijos apie žaidimo programinį kodą.
Šaltinis:
Game Engine Learning from Video
Daugiau:
„Microsoft Research“ pademonstravo, kokią mato video žaidimų ateitį
Dirbtinis intelektas gali analizuoti gravitacinius lęšius 10 milijonų kartų greičiau, nei iki šiol
Kurdami virtualios realybės žaidimus studentai įkvėpimo sėmėsi ir iš mito apie Kauno drakoną
Muzikos kūrėjai gali pamėginti pagroti duetu su dirbtinio intelekto sistema
Kuriama dirbtinio intelekto sistema, kuri pati galėtų programuoti
„Microsoft“ mokys vaikus programuoti, pasinaudodama populiariu žaidimu „Minecraft“