Jau šiemet rinkoje pasirodys triratė elektra varoma transporto priemonė

Įmonė Electra Meccanica Vehicles Corp. iš Vankuverio (Kanada, Britų Kolumbija) pristatė vienvietį triratį elektromobilį „Solo“. Tokios transporto priemonės gali pasirodyti keliuose jau šių metų lapkritį, jei tik iki to laiko įmonei pavyks gauti reikiamus sertifikatus.

Planuojama, kad šios transporto priemonės kaina bus maždaug 15500 JAV dolerių; jau keli šimtai žmonių pateikė išankstinius užsakymus, sumokėję  200 JAV dolerių grąžinamą užstatą.

Electra Meccanica Vehicles Corp., Vankuveryje (Kanada) įsikūrusios bendrovės sukurtas triratis elektromobilis. Jis gali pasirodyti keliuose jau šiais metais JAV ir Kanadoje.
Electra Meccanica Vehicles Corp., Vankuveryje (Kanada) įsikūrusios bendrovės sukurtas triratis elektromobilis.
Jis gali pasirodyti keliuose jau šiais metais JAV ir Kanadoje.

„Solo“ Kanadoje ir didžiojoje dalyje JAV valstijų yra klasifikuojamas ne kaip automobilis, bet kaip autociklas, todėl jam taikomi mažesni saugumo reikalavimai – nebūtinos automobiliams privalomos saugos priemonės, kaip oro pagalvės, ji vairuoti gali jaunesni eismo dalyviai.

Tačiau „Solo“, gamintojų teigimu, saugi transporto priemonė – turi ir specialią konstrukciją, apsaugančią vairuotoją nuo šoninių smūgių, taip pat aliuminio „armoniką“ priekyje, sugeriančią smūgio energiją susidūrimo metu. Šios triratės transporto priemonės korpusas pagamintas tvirto, tačiau lengvo aliuminio kompozito, tokio paties, kuris naudojamas „Boeing“ lainerių gamyboje.

Bendrovė tikisi, kad ši transporto priemonė idealiai tiks nelabai ilgoms kelionėms miestuose.

Solo turi du priekinius ratus ir vieną galinį ratą ir yra dviejų su puse metro ilgio – tik kiek ilgesnis nei automobilis „Smart“. Nors iš priekio „Solo“ atrodo kaip normalus automobilis, jis gerokai susiaurėja į galą, kuriame yra tik vienas ratas.

solo3

„Solo“ turi ličio jonų akumuliatorių, kurio pakanka visai netrumpai kelionei – 160 kilometrų, o akumuliatorių pilnai pakrauti iš įprastinio 220 voltų tinklo trunka tris valandas.

Jo maksimalus greitis – 130 km/h, įgreitėjimas iki 100 km/h trunka 8 sekundes.

 

„Solo“ turi ir šiuolaikinių funkcijų – skaitmeninį prietaisų ekraną, „Bluetooth“ ryšį, elektra valdomus langus, beraktę sistemą.

solo2

Bendrovė jau turi keliasdešimt automobilių pardavėjų iš įvairių šalių užklausų ir, jei tokio nedidelio miesto elektromobilio idėja pasiteisins, juos pardavinėti ne tik JAV ir Kanadoje, bet ir visame pasaulyje.

 

Three-wheeled electric vehicle set to go on sale this year
Daugiau:

Elektromobilių akumuliatorių kainos mažėja greičiau, nei tikėtasi

Pirmieji pasaulyje autonomiški taksi automobiliai debiutavo Singapūre

Kas tai yra eismo bangos ir kodėl jos taip dažnai susiformuoja?

Metodai, naudojami biologijoje, padeda tirti ir automobilių evoliuciją

Automobiliai Lietuvos pirmojoje respublikoje

„Mokslo sriuba“: apie lietuviškus elektromobilius

„Tesla Motors“ leis naudotis savo technologijomis ir kitiems gamintojams

PodRide – dviračio ir elektromobilio hibridas

Palikti atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.