Tačiau šis oro taksi nebus malūnsparnis ar nedidelis lėktuvas. Tai – nepilotuojamas skraidymo aparatas „EHang 184“ galintis skristi 100 km per valandą greičiu ir pakilti į 300 m aukštį.
Jo energijos šaltinis – elektros akumuliatoriai, įkraunami per dvi valandas; jų energijos pakanka 30 minučių trukmės skrydžiui.
Dubajus jau išbandė šį droną ir paskelbė, kad planuoja tokius oro taksi pradėti naudoti nuo 2017 metų liepos mėnesio.
Jame talpa vienas keleivis, kuriam tereikės pasirinkti kelionės tikslą. Tiesa, nors piloto oro taksi ir nebus, patys skrydžiai nebus visai autonomiški – skrydžiai bei nusileidimo vietos bus kontroliuojami iš valdymo centro.
Ši transporto priemonė, gaminama tokio pat pavadinimo kinų bendrovės, turi aštuonis propelerius ir įvairiausių saugumą užtikrinančių jutiklių bei yra atspari aukštoms Dubajaus vasaros temperatūroms.
Šis projektas – vienas iš etapų plano, kuriuo Jungtiniai Arabų Emyratai siekia užtikrinti, kad iki 2030 metų bent ketvirtis transporto priemonių būtų autonominės.
2016 metų lapkričio mėnesį Dubajaus Transporto ministerija pasirašė sutartį su Elono Masko įmone „Hyperloop One“ atlikti studijas, kurios įvertintų galimybes pradėti diegti šios įmonės kuriamos viršgarsinės transporto priemonės tinklą.
Dubajus yra vienas iš didžiausių turistų traukos centrų Persijos įlankos regione – jame 2016 metais apsilankė rekordinis 14,9 milijono turistų skaičius.
Dubai aims to launch hover-taxi by July
Daugiau:
Pirmieji pasaulyje autonomiški taksi automobiliai debiutavo Singapūre
Pirmasis lėktuvas su hibridiniu varikliu
Nikola Tesla buvo pirmasis, patentavęs nepilotuojamą aparatą – droną – dar 1898 metais
Kauno studentai sukūrė autonominio vežimėlio oro uostui prototipą
Kaip išvengti transporto kamščių
Lietuviai kuria pažangų autonominį robotą